2009. aug. 27.

Érkezés: 11.13 Linz
Már csak pár óra :-)

2009. 08. 16.
1. nap : Linz - Hallstatt
Mayday-mayday..!
Location: somewhere in Europe, tul az elsö napon :) 128km és 6ora tekerés + 1ora fotozas utan este 7kor megérkeztem a festöi Hallstattba :)
Egy toparti kempingben huztam meg magam éjszakara. Jol elfaradtam+leégtem.
Voltam mekiben is. :) most lépek aludni mert tegnap kb. semmit nem szunyaltam...holnap var Salzburg 130km
Breaking news : Röviditem a tavot,
mert többet szeretnék fotozni, egyszerüen nem tudok elmenni az ilyen szép témak mellett :)
Folyt. köv

Reggeli
Uj nap, uj kihivas :)
Cél: Salzburg 130km
Let's get it started!
De csak miutan összepakoltam:-D

2009. 08. 16.
2. nap : Hallstatt - Salzburg
Üdv a messzi Salzburgbol :)
Talaltam egy rövidebb utat, szoval a mai nap "csak" 103km-re sikerült. 4,5 ora tekerés, a többi fotozas, bevasarlas, stb. Vasarnap alig vannak nyitva üzletek, de talaltam egy olyan benzinkutat ahol zsömlet sütöttek :-d
Az ut megint faraszto volt szembeszéllel, többször 8-10% emelkedokkel...de utana szerencsére hosszu és elnyujtott
lejtok jöttek, azokat szeretjük. A kép
Hallstattban készült, egy orat fotozgattam még ott, beautiful :) Közben valtozik az utvonal, hazafelé több lesz a vonat, mert Olaszo. annyira nem szép hogy 500 km-t tegyek bele:-p Most amugy kempingben vagyok 12 juroért, tegnapi 15 volt, holnap sztem sporolok ;) Holnap atruccanok németbe a Königsee kedvéért, elég nagy maszas lesz az elején...aztan Zell am See. A Grossglockneren még gondolkodom, mert necces az Innsbrucki vonat elérése, lehet majd jövore.. Most vacsizok egy nagyot, sajtos szalamis zsömlet :) aztan alszom. Reggel koran kelek, atvizsgalom a bicajt.
Veletek mizu? Lehet am kommentelni, majd otthon elolvasom:) vagy egy internetautomatabol :-d mert ilyen is van itt. Na legyetek jok amig nem vagyok:)
Pusszantas
É47.8280883'
K13.0520333'

2009. 08. 17.
Nightride - Zell am See közelében..
Hello! Még nagyban tekerek :-D ez olyan mint egy jo könyv, nem lehet abbahagyni :-P
Holnap jön az élménybeszamolo errol a über-brutal-mega-allat (még keresem a jelzot) naprol..
Tschüssz :-D

2009. 08. 18.
3.nap: Salzburg - Königsee - Zell am See
Sziasztok! Egy kisebb esti felhoszakadas utan, kisse vizesen jelentkezem a vadkempingbol, ahova éjfél körül sikerült becuccolni. Tegnapi nap pechesen indult: Salzburgban egy orat alltam a hatsokerék miatt, de sikerült kiszedni belole a nyolcast. Aztan a meki elött eltört a lakatom, na de mi volt a mekivel szemben? Sportaruhaz :-D 20 eurom banta az uj lakatot... Itt is elment egy ora. Ezutan következett a maszas... A gps 1000m magassagot jelzett, gondoltam ez még belefér...Francokat 1650-re kellett felmaszni. Oriasi emelkedokön, nyari forrosagban küzdöttem fel magam... Sajtburgerek és ATB segitségével, no meg egy német hazaspar ajandék vizevel 3,5 ora alatt sikerült feljutnom. Persze közben kaptam az 'aleale' (Fra) és a 'vamosvamos' (Spa) biztatasokat. :-D Gyönyörü volt a kilatas egész végig, az utat Rossfeld panorama utnak hivjak amugy. Rengeteget fotoztam. megj. : Soha ne küldjetek fotost teljesitményturara :-D A csucsrol (kép) lezuztam a Königsee-ig, majd hegyek között folytattam az erdoben... Egyszer csak 20kmre az osztrak hatartol ramsötétedett. Gondoltam itt az erdoben nem kéne vadkempingezni, ugyhogy nyomtam, ami csak belefért.. De ujab 1000 méterre kellett felmaszni...:( Nem szokasom feladni ugyhogy tekertem tovabb, mig olyan emelkedo jött, ahol tényleg lehetetlen volt hajtani, szoval toltam a cuccot. Végre elértem a hatarhoz... itt ramhozta a fraszt par tehén az uton :-D, akiket nem zavart a lampam. Innen megint zuzos lejtmenet vaksötétben, csak néhany utjelzo segitett tajékozodni, na meg a gps :-D. A bowdeneim jol megnyultak... Végül tovabbi 20 km utan, az orszagut mellett letaboroztam. Mindig is szerettem volna sötétben, erdoben menni, most megkaptam. :-D Ennyi volt a tegnap, életem eddigi legkalandosabb napja. 104 km 10 ora tekerés. Matol irany Innsbruck két részletben.
Legyetek jok és never give up!
Tomi

2009. 08. 19.
4-5. nap : Tekeres Innsbruckba
Sziasztok! Minden ok, 219km utan megérkeztem Innsbruckba. Egy domb oldalaban telepedtem le, ugy feszkelodtem hogy ne vegyenek észre. :-D Holnap koran kelek, fel hétkor megy a vonatom Bregenzbe. Onnan irany Svajc, remélem beengednek. :-D Fogytan a pénzem, szoval mostantol
vadkemping van...
Majd jelentkezem, joejt.
T

2009. 08. 20.
6. nap : Bregenz - Bodensee - Zürich
Megérkeztem Svajcba :) (a képen a Balaton öö Bodeni-to :-D ) nagyon lefarasztott a mai dombos menet, 154km egesz napos
hajtas forrosagban. Zürichet is elhagytam mar, valtottam frankot.
Még kb. négy napot leszek itt, a hegyek csak most jonnek ;-)
No alszom, mert mar alig ülök a labamon...
Jocakat

2009. 08. 21.
7. nap : Zürich - Luzern - Lungern
Sziasztok! A 7. napon végre pihentem...:)...par percet :-D aztan Luzern felé vettem az iranyt, szep kis varos, ahogy Zürich is. Sajnos alig volt idom fotozni, tekerni kellett :) Ma kellemes 'rakpartokon' jöttem hegyek töveben, gyönyöru tavak mellett. (kép) 96km utan is mentem volna meg, de oriasi emelkedo jött, ami vitt volna a köv. tohoz + csabitott a kemping tabla is harom napi vadonalvas utan..:-D
Végül egy rejtett kis faluban Lungernben huztam meg magam.
Jot fürödtem a helyi toban :) Amugy jo volt a megérzés mert satorépités utan elkezdett szakadni az eso... de durvan.. Nem értem volna el a köv. faluba szarazon.
Ja képzeljetek Luzern foteren egy idos néni nekem 'ajandokozott' fél kilo szolot + jokivansagokat... :)
Nagyon kedves volt, csak amultam. Holnap irany Thun (meg 58km) de csabit Bern (+26km) es Basel is (+94km), meglatjuk. :) Na szep almokat es jo pihenést a hosszu hétvégéhez. ;-)

2009. 08. 23.
8. nap : Lungern - Thun - Bern
Hello! :) nem vesztem am el, a tegnapi 104km utan Bernben töltöttem az éjszakat. Csak koradélutan tudtam elindulni az eso miatt, igy is szemerkelt az ut elején. (A képen a vizhatlan öltönyöm. :-D) Gyönyöru tavak mentén Bernig üldöztem naplementet, mely este végül elobukkant a zord felhok mögül. Annyira szépek ezek a tavak, hattérben az Alpok 2000m magas vonulataival, hogy ma ugy döntöttem ujra megcsodalom oket immar szikrazo napsütésben :) Ma fotozgatok Thun és Brienz között, holnap pedig meglesz az 1000. letekert km. :) Aztan irany Bregenz, onnan pedig vonattal Graz környéke, majd Szombathely bringaval.. Csütörtökre haza kene erni :-D

9. nap: Thun - Interlaken - Thun - ?
Ma 72km kiterot tettem visszafele, hogy napsütésben is lassam és agyonfotozhassam :-D azt a szep helyet, ami turam legfontosabb allomasa lett végül. 110km-t tekertem, mar csak 203km Bregenz. Most ket falu között satorozok egy rejtekhelyen, csalanok között. Legalabb jo puha :-) Elkezdett fajni a jobb térdem, remélem holnapra elmulik. :-(

2009. 08. 25.
10. nap : ? - Burgdorf - Zürich
Sziasztok! A kep meg 2 nappal ezelotti, a berni parlament bujkal a hattérben. A foteren jot vacsoraztam egy luxusétteremben, a menü szalamis szendvics volt vaj nélkül.. :-D
A mai nap nagyon küzdelmes volt.. Ugy kellett tekernem mintha himestojasokon lepkednek, ugyanis nem mult el a terdfajasom, valszeg a szalag. Szoval a bal vadlim ma dolgozott rendesen.. :-D Voltam gyogyszertarban, vettem kremet, meg kaptam magneziumot ajandekba. Még jo hogy eszakon a dombok között hajtok, es nem maradtam a hegyekben... Sajnos igy is csak 86km sikerült (megvan az 1000 juhuuu :-D), és a tempommal a gps-t is alig tudtam tölteni. Zürichtöl par kmre az orszagut mellett vertem tabort. Meg 114km van Bregenzig, lehet holnap pihentetem a terdem... :( 1 nap belefer meg. No legyetek jok es szurkoljatok! ;-)
Nemsokara otthon vagyok! :-) Joejt
Tomi

2009. 08. 26.
11. nap : Zürich - Winterthur - Bregenz
Hello, minden ok, eljutottam Bregenzig, a Bodeni-to melletti erdoben alszom. :) 133km volt a mai menet, a térdem egész jol birta. Este ramszakadt az eg :-D szoval sötetben, szakado esoben is mentem, hogy teljes legyen a repertoar.. :-D Holnap 9.42kor indul a vonatom Grazba, kb. este fel7re erek be. Vegre egy kis pihenes :) Innen meg 90-100km levezeto tekeres Mo.ig es vege a nagy kalandnak :) :(
E47.4943683
K9.7130316
Petra köszi a biztatast ;-) igyekszem haza :-D

2009. 08. 26.
12. nap : (Bregenz -) Graz - Gleisdorf
Sziasztok, laza 676km-en vagyok tul :-D persze vonattal.. 9oran keresztül jöttünk Grazig, talalkoztam / beszelgettem külföldi népekkel :)
Hallom a Debrecen bejutott a Bl-be? Ez komoly? :-D Graztol tekertem meg 31km-t, mar csak egy könnyed 83km Szombathely. Delutan elcsipek egy pesti vonatot :) Holnap ilyenkor mar otthonrol irom a blogot ;-) Most Gleisdorf környeken taborozok, egy domboldalban 1m magas füben. Flor küldd mar el leci rendesen az F1 eredmenyet. :D Thx.

2009. 08. 27.
Erkezes
Megjöttem! :) 1300km-nel jarok, mindjart bentvagyok Szombathelyen.
Köszi, hogy olvastatok és szurkoltatok <3 :)

2009. 08. 27.
13. nap: Gleisdorf - Szombathely (- Bp.)
Fel10 felé érkezem a Keletibe es onnan egy hazaig tarto 3-4km-es bucsutekeressel fejezem be a nagy turat :) amely vegul ~2600km-esre sikerült fele vonattal, fele bringaval :)